Komunikační strategie v období finanční krize ve finančnictví – Ing. Jan Šimek
Ing. Jan Šimek
Bakalářská práce
Komunikační strategie v období finanční krize ve finančnictví
The Communication Strategy in Term of the Financial Crisis in Finance
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakteristika komunikace finančního sektoru s širokou veřejností po vypuknutí světové krize, průběh této komunikace a její dopad na cílovou skupinu s přihlédnutím k následnému chování finančního sektoru jako celku. V teoretické části této práce se věnuji vymezení základních pojmů z oblasti komunikace, různým druhům komunikačních technik, které jsou charakteristické …víceAbstract:
The goal of the bachelor's thesis is to analyse the current situation of the financial sector's communication with general public following the outbreak of the world crisis, including the communication process and its impact on the target group, with special focus on the subsequent behaviour of the financial sector as a whole. The theoretical part of the thesis deals with the definitions of basic terms …víceKlíčová slova
Česká národní banka komerční banky public relations centrální banka média veřejné mínění sociální síťě spotřebitelské zvyky společnosti vláda emoce trhy finanční trh banky investiční fondy pojišťovny životní pojištění penzijní pojištění reklamní kampaň finanční krize. Czech national bank commercial banks central bank general public social network consumer habits society government emotions markets financial market banks investment founds insurance life instance pensions Ad campaign financial crisis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y4elf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání dopadů ekonomické krize 2008 a krize v důsledku pandemie COVID-19 na rozvoj vybraných regionů ČR
Valeriia Karabash -
Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s.
Jakub Janda -
Development of a small open economy with labour market frictions in times of crisis : Non-stationary DSGE model of the Czech economy
Jakub Moučka -
Ekonomické dopady finanční krize na vybraný segment veřejných financí v ČR
Iva Mušálková -
Dopad finanční krize na podniky v ČR v oblasti veřejných služeb
Victoria Magon -
Vliv novodobé finanční krize na pojistný trh ČR
Jan Cikrt -
Kapitálové, investiční a rizikové životní pojištění
Josef Vodrážka -
Investiční životní pojištění na českém pojistném trhu
Jitka Staňková