Bc. Kristýna Helešicová

Master's thesis

Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji

The Project of Improvement Shop Image of brand Terranova in Zlin Region
Abstract:
Diplomová práce "Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji" je v první části zaměřena na objasnění několika pojmů týkající se firemní identity, firemní image, značky a její image, emoce a image prodejny. V další části je představena společnost - její identita a image. Následně je ukázána image samotné značky Terranova. Práce analyzuje současnou image prodejny, nalézá chyby …more
Abstract:
The first part of the thesis "The Project of the Improvement of the Shop Image of the Brand Terranova in Zlin Region" focuses on clasification of the terms corporate identity, corporate image, brand and its image, emotional and shop image. The other part introduces the company itself its identity and image. Then the thesis shows the image of the brand Terranova. The thesis analyzes the current shop …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Helešicová, Kristýna. Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management