Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji – Bc. Kristýna Helešicová
Bc. Kristýna Helešicová
Diplomová práce
Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji
The Project of Improvement Shop Image of brand Terranova in Zlin Region
Anotace:
Diplomová práce "Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji" je v první části zaměřena na objasnění několika pojmů týkající se firemní identity, firemní image, značky a její image, emoce a image prodejny. V další části je představena společnost - její identita a image. Následně je ukázána image samotné značky Terranova. Práce analyzuje současnou image prodejny, nalézá chyby …víceAbstract:
The first part of the thesis "The Project of the Improvement of the Shop Image of the Brand Terranova in Zlin Region" focuses on clasification of the terms corporate identity, corporate image, brand and its image, emotional and shop image. The other part introduces the company itself its identity and image. Then the thesis shows the image of the brand Terranova. The thesis analyzes the current shop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Helešicová, Kristýna. Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus"
Marharyta Shendryk -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Firemní identita vybrané značky
Viktorie Smejkalová