Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách – Eva Mokrejšová
Eva Mokrejšová
Bakalářská práce
Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách
The Opinions of Teachers on the Role of Adaptation Courses at Elemantary Schools
Anotace:
Práce je zaměřena na to, jaké mají učitelé názory na problematiku adaptačních kurzů, na jejich přínos při utváření třídního kolektivu a při vytváření pozitivního třídního klimatu na základních školách. V teoretické části se zaměřuje na zážitkovou pedagogiku, definuje související pojmy, uvádí její prostředky, metody. Dotýká se historie zážitkové pedagogiky, významných osobností i organizací. Uvádí informace …víceAbstract:
The work is foccused on what are the opinions of teachers about the issue of adaptiation courses, about their benefit during class grouping and during creating of a positive class climate at the basic schools. At the theoretic part it presents the experiential pedagogy, defines corresponding terms, presents its means, methods. It touches the history of the ex-periential pedagogy, important personalities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mokrejšová, Eva. Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika
Jiří Stoklasa -
Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
Petr Tománek -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Využití zážitkové pedagogiky a výchovy dobrodružstvím v sociální pedagogice
Barbora NEMETHOVÁ -
Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
Radek Valenta -
Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě
Světlana Macáková -
Adaptační kurz jako nástroj práce s třídním kolektivem
Barbora Krčálová -
Adaptační kurz pro 6. třídu ZŠ Stupkova v Olomouci
Iva GESCHWINDEROVÁ