Eva Mokrejšová

Bakalářská práce

Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách

The Opinions of Teachers on the Role of Adaptation Courses at Elemantary Schools
Anotace:
Práce je zaměřena na to, jaké mají učitelé názory na problematiku adaptačních kurzů, na jejich přínos při utváření třídního kolektivu a při vytváření pozitivního třídního klimatu na základních školách. V teoretické části se zaměřuje na zážitkovou pedagogiku, definuje související pojmy, uvádí její prostředky, metody. Dotýká se historie zážitkové pedagogiky, významných osobností i organizací. Uvádí informace …více
Abstract:
The work is foccused on what are the opinions of teachers about the issue of adaptiation courses, about their benefit during class grouping and during creating of a positive class climate at the basic schools. At the theoretic part it presents the experiential pedagogy, defines corresponding terms, presents its means, methods. It touches the history of the ex-periential pedagogy, important personalities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jana Martincová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mokrejšová, Eva. Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika