Bc. Matúš Čopák

Bakalářská práce

Návrh propagačneho mixu pre hotel

Proposal of Propagation Mix for a Hotel
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the problem of marketing mix, it is various factors and explaining of the choosing of optimal marketing mix for particular hotel. It contains of three chapters. The first chapter is focused on the definition of the terms, which is linked to the issue of the marketing mix and dividing of its instruments into categories according to generally accepted standards. The …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie návrhu komunikačného mixu pre hotel, jeho jednotlivých zložiek a objasniť výber optimálneho marketingového mixu pre konkrétny hotel. Práca pozostáva z troch kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá definíciou jednotlivých pojmov ktoré súvisia s problematikov komunikačného mixu a rozdelenie jeho nástrojov do kategórii podľa roznych všeobecne uznávaných kritérii. Druhá …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví