Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku – Tomáš PETRIKOVIČ
Tomáš PETRIKOVIČ
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its importance for strengthening the company's competitiveness
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníkem a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Je zde věnována pozornost charakteristice konkrétní firmy s ukázkou ekonomických výsledků v posledních letech. Následující část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, principů, definic a cílů řízení vztahů se zákazníky. V další části je popsán reálný postup řízení vztahu se zákazníkem …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the topic of Customer Relationship Management and its importance for strengthening the competitiveness of a company. It also pays attention to the characteristics of a specific company with a demonstration of economic performance in recent years. The following section focuses on the definitions of basic concepts, principles, definitions, and goals of customer relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRIKOVIČ, Tomáš. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení$\backslash$nl$\{\}$ konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/8yn7kd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETRIKOVIČ, Tomáš. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová