Recepce psaného textu u žáka se sluchovým postižením – Bc. Kateřina Mlčáková
Bc. Kateřina Mlčáková
Bachelor's thesis
Recepce psaného textu u žáka se sluchovým postižením
Reception of written text by a pupil with a hearing impairment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou čtení u žáků se sluchovým posti-žením a úpravou literárních textů pro tyto čtenáře. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje dvě kapitoly. První kapitola je věnována problematice sluchového postižení, klasifikaci sluchových vad, možnostem kompenzace sluchového postižení a představuje také komunikační systémy osob se sluchovým …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of reading for students with hearing impairments and the editing of literary texts for these readers. The bachelor thesis will consist of a theoretical and a practical part. The theoretical part will include two chapters. First chapter will be devoted to the issue of hearing impairment, the classification of hearing impairments, the possibilities of compensation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x1ceu/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Zuzana Hlavičková
- Reader: PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Vývoj jedince se sluchovým postižením se zaměřením na volbu komunikačního kanálu
Zuzana Bednaříková