Průřezová témata. Český jazyk a křesťanská výchova – Bc. et Bc. Helena Rotreklová
Bc. et Bc. Helena Rotreklová
Master's thesis
Průřezová témata. Český jazyk a křesťanská výchova
Cross-sectional topics. Czech language and Christian education
Anotácia:
Práce zkoumá možnosti využití interdisciplinárních vztahů mezi Českým jazykem a literaturou a náboženskou výchovou na základě interdisciplinárního přístupu k výuce. V práci jsou označeny předpoklady pro propojení obou předmětů na základě analýzy RVP a je definována tematika, kde se oba předměty setkávají. Způsobem realizace interdisciplinárních přesahů má být projektová výuka a práce se zabývá rovněž …viacAbstract:
The thesis explores the possibilities of interdisciplinary relations between the Czech language and literature and religious education based on an interdisciplinary approach to teaching. The thesis identified the conditions for interconnection of two objects based on analysis of RVP and there are defined issues, where the two objects meet. The method of implementation of interdisciplinary overlaps …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rssia/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
- Oponent: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Kompetence sester v intenzivní péči v České republice a Rakousku
Simona Hubal -
Regency Era culture versus Modern Indian culture: A Study through Jane Austen’s Pride and Prejudice and Persuasion and Uzma Jalaluddin’s Ayesha at Last
Sukriti Gautam -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Foreign Language Anxiety Among Students of English and Literature and the Effect of Synchronous Classes
Kristýna Navrátilová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Školní vzdělávací program Základní škola speciální Jihlava
Kateřina Havlíková -
Dramatická výchova a Rámcový vzdělávací program
Sylvie VÍCHOVÁ