Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci – Phuong Anh Pham
Phuong Anh Pham
Bachelor's thesis
Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá a analyzuje spokojenost zákazníků organizace společnosti MADPRG, GY Investment s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých prvcích komunikačního mixu v online prostředí a jejich praktické použití v organizaci. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních prvků komunikačního mixu a zákaznické spokojenosti. V praktické části práce je představena organizace …moreAbstract:
This bachelor thesis studies and analyses the customer satisfaction of the organisation MADPRG, GY Investment s.r.o. The aim of the thesis is to provide an overview of the different elements of the communication mix in the online environment and their practical application in the organisation. The theoretical part focuses on explaining the basic components of communication mix and customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PHAM, Phuong Anh. \textit{Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/907rz8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Analýza spokojenosti pražských vysokoškoláků s využíváním online služeb pro rozvoz jídla
Pavel Šlemr -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec