Návštěvnost žákovských eventů ZUŠ Ostrov – Jana Ďuržová
Jana Ďuržová
Bakalářská práce
Návštěvnost žákovských eventů ZUŠ Ostrov
Attendance at student events at ZUŠ Ostrov
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační strategie s cílem zvýšit návštěvnost žákovských eventů Základní umělecké školy v Ostrově. Práce začíná rešerší literatury, která zdůrazňuje důležitost marketingu pro neziskové kulturní organizace a potřebu online propagace pro přilákání mladšího publika. V metodologické části byly stanoveny výzkumné otázky a provedeny analýzy, včetně PEST a …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on designing a communication strategy to increase attendance at student events at the ZUŠ Ostrov. The thesis begins with a literature search that highlights the importance of marketing for non-profit cultural organizations and the need for online promotion to attract younger audiences. In the methodological section, research questions were identified and analyses were conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Irena Konývková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Založení a provoz neziskové organizace
Alice Koubová