Nicole PRZYBYLOVÁ

Master's thesis

Produktivní dovednosti v učebnicích anglického jazyka na 1. stupni ZŠ

Productive Skills in Primary English Language Coursebooks
Abstract:
Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se věnuje teorii učebnic, popisuje historii učebnice, její funkce a strukturu, výzkum učebnic a výzkumné techniky. Cílem empirické části bylo analyzovat vybraný vzorek učebních souborů, dostupných v České republice, vyhodnotit četnost cvičení, která rozvíjí produktivní dovednosti u žáků, tj. mluvení a psaní a tyto výsledky porovnat.
Abstract:
The thesis is divided into two parts. The theoretical part is dedicated to textbook theory; it describes textbook history, functions, structures, textbook research and research techniques. The aim of empirical part was to analyze sample of textbooks available in the Czech Republic, to evaluate frequency of exercises which evolve productive skills of pupils, which means speaking and writing, and compare …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Michaela Trnová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PRZYBYLOVÁ, Nicole. Produktivní dovednosti v učebnicích anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta