Bc. Jana Jardeková

Master's thesis

Využívání nových marketingových trendů firmy Panta Rhei s.r.o.

Current marketing trends in the use of company Panta Rhei s.r.o.
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate new marketing trend activities for the company Panta Rhei s.r.o. and to suggest solutions for possible improvement. This will include primary research using the survey method. The first chapter of the thesis contains a theory of marketing communications and details of the new marketing trends. The trends are digital marketing, content marketing, and artificial …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť aktivity týkajúce sa využívania vybraných nových marketingových trendov spoločnosti Panta Rhei s.r.o. a navrhnúť odporučenia pre možné zlepšenie. Na základe analýzy súčasného stavu využívania nových marketingových trendov bude naplánovaný primárny výskum prostredníctvom dotazovania. V prvej kapitole diplomovej práce sú zhrnuté teoretické východiská marketingovej …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/lledz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
  • Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management