Anna Hospodárová

Bakalářská práce

Sociálne siete ako súčasť komunikačného mixu pre generáciu Z

Sociální sítě jako součást komunikačního mixu pro generaci Z
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poskytnout doporučení společnostem ohledně výběru nejefektivnějších sociálních sítí, které jsou vhodné pro marketingovou komunikaci s generací Z. Pro potřeby výzkumu byla zvolena kvantitativní metoda formou dotazníkového šetření, kde respondenti byli studenti ve věku od 11 do 24 let. Výstupem práce je srovnání dostupných zdrojů s výsledky …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to provide recommendations to companies regarding the selection of the most effective social networks that are suitable for marketing communication with the Z generation. For research, as a quantitative method was chosen questionnaire, where the respondents were students aged from 11 to 24 years. The output of the work is a comparison of available resources with research …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je poskytnúť odporúčania spoločnostiam ohľadom výberu najefektívnejších sociálnych sietí, ktoré sú vhodné pre marketingovú komunikáciu s generáciou Z. Pre potreby výskumu bola zvolená kvantitatívna metóda formou dotazníkového šetrenia, kde respondentmi boli študenti vo veku od 11 do 24 rokov. Výstupom práce je porovnanie dostupných zdrojov s …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Ondřej Šrámek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80430

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce