Veronika ZAHRADNÍČKOVÁ

Bakalářská práce

Koučing a mentoring jako cesty rozvoje střední školy

Coaching and mentoring as the ways of high school development
Anotace:
V současné době je velmi intenzivně diskutovaným tématem zavedení pozice či funkce mentora ve školách. Tato bakalářská práce se zaměří na možné přínosy mentoringu pro střední školy. Vzhledem k některým příbuzným principům se bude věnovat také možnostem využití koučingu. Teoretická část práce popíše samotné metody, jejich principy, rizika, výhody a nevýhody, vysvětlí základní pojmy. Cílem praktické …více
Abstract:
The subject of the school mentors and their functions is intensively discussed nowadays. This BA thesis focuses on the contribution of mentoring to secondary schools. With regard to the fact that there are same related principles, the thesis Explorer the utilizations of coaching at secondary schools. Theoretical part of this thesis describes the methods, the principles, risks, the advantages and disadvantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAHRADNÍČKOVÁ, Veronika. Koučing a mentoring jako cesty rozvoje střední školy. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Psychologie (negarantovaný rozvrh)