Vztahy mezi žáky v tradiční škole a škole podporující zdraví – Bc. Tereza Vrbová
Bc. Tereza Vrbová
Bakalářská práce
Vztahy mezi žáky v tradiční škole a škole podporující zdraví
Relationships among pupils at traditional school and at health - promoting school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na srovnání vztahů mezi žáky druhého stupně základní školy T. G. Masaryka v Třebíči a žáky druhého stupně Základní školy Třebíč, Horka-Domky Václavské nám. 44/12, v Třebíči. Autorka se v teoretické části věnuje programu Škola podporující zdraví, mezilidským vztahům ve třídě a třídním klimatem. Součástí práce je výzkum, provedený metodou sociometrického dotazníku, pomocí …víceAbstract:
The Bachelor´s thesis is focused on comparing relationships among pupils of second level of primary school T. G. Masaryk in Třebíč and second level of primary school Horka - Domky Wenceslas Square. 44/12, Třebíč. The authoress in the theoretical part deals with the program Health- promoting in primary school, relationships and class conditions among pupils. The Bachelor´s thesis includes research conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pbszj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jitka Slaná Reissmannová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Střední škola podporující zdraví
Michaela Freibergová -
Vyváženost spontánních a řízených činností v mateřské škole podporující zdraví
Zuzana Plchová -
Komparační studie evaluačního procesu základní školy s programem Škola podporující zdraví
Jarmila Brázdilová -
Program Škola podporující zdraví a jeho realizace ve vybraném kraji
Kateřina FUČÍKOVÁ -
Škola podporující zdraví
Lucie Kochánková -
Realizace projektu Škola podporující zdraví na českých školách s ohledem na žáky a jejich okolí(se zaměřením na 1. stupeň základních škol) (se zaměřením na 1. stupeň základních škol)
Klára JANISCHOVÁ -
Využití sociometrických metod v pracovním prostředí
Jan Procházka -
Emoční charakteristika u dětí s odlišným sociometrickým statusem z pohledu žáků
Marie DRŮBOVÁ