Bc. Jiří Giptner

Bakalářská práce

Rebranding společnosti SCAUT, s.r.o.

Rebranding of the company SCAUT, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice rebrandingu společnosti, konkrétně se v této práci jedná o společnost SCAUT, s.r.o. Cílem práce je zhodnotit realizaci rebrandingu společnosti SCAUT a na základě tohoto zhodnocení navrhnout další možný vývoj společnosti v oblasti brand marketingu. Teoretická část se zabývá definicemi pojmů, jako marketing, přístupy k marketingu, brand, branding, brand marketing …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of company rebranding, specifically the company SCAUT, s.r.o. The aim of the thesis is to evalaute the rebranding process of the selected company SCAUT, s.r.o. and propose further development of the company in the field of brand marketing based on this evalation. The theoretical part deals with the definition of terms such as marketing, approaches to marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/ixnks/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)