Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole – Bc. Jarmila Dvořáková
Bc. Jarmila Dvořáková
Bachelor's thesis
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Children with special educational needs in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce „Děti se speciálně vzdělávacími potřebami v mateřské škole“ pojednává o možnostech integrace dětí, které mají speciálně vzdělávací potřeby. Cílem práce je zjistit aktuální proces integrace v některých Jihomoravských mateřských školách. Teoretická část se věnuje charakteristice předškolního věku, vymezení pojmů dítě se speciálními potřebami, charakteristice jednotlivých typů speciálně …moreAbstract:
Diploma thesis „Children with special education needs in nursery school“ deals with the options of integration children, which have special education needs. The aim of the work is to find actual integration process in some Southmoravian nursery schools. The theory part deals with a characteristic of preschool age, definition of terms like children with special education needs, characteristic of special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gxhkb/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ