Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole – Bc. Jarmila Dvořáková
Bc. Jarmila Dvořáková
Bachelor's thesis
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Children with special educational needs in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce „Děti se speciálně vzdělávacími potřebami v mateřské škole“ pojednává o možnostech integrace dětí, které mají speciálně vzdělávací potřeby. Cílem práce je zjistit aktuální proces integrace v některých Jihomoravských mateřských školách. Teoretická část se věnuje charakteristice předškolního věku, vymezení pojmů dítě se speciálními potřebami, charakteristice jednotlivých typů speciálně …viacAbstract:
Diploma thesis „Children with special education needs in nursery school“ deals with the options of integration children, which have special education needs. The aim of the work is to find actual integration process in some Southmoravian nursery schools. The theory part deals with a characteristic of preschool age, definition of terms like children with special education needs, characteristic of special …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gxhkb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ