Psychologické aspekty prodeje kosmetiky – Ing. Andrea Kepková
Ing. Andrea Kepková
Bakalářská práce
Psychologické aspekty prodeje kosmetiky
Psychological Aspects of the Sale of Cosmetics
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje psychologické aspekty, kterými na spotřebitele působí firmy a jejich konkrétní produkty. U produktů analyzujeme jejich vnější aspekty, jakými je barva obalu, jeho tvar, design či prezentace výrobků v časopisech. Firmy pak zkoumáme podle toho, jakými způsoby se profilují a prezentují - například svou firemní identitou, slogany či spoluprácí se známými osobnostmi. Teoretické …víceAbstract:
This Thesis analyzes psychological aspects by which cosmetic companies and their specific cosmetic products act upon potential consumers. We analyze the products' visual aspects, such as color of the packaging, its shape, design or the way products are presented in magazines. The companies are explored by the way they profile and present themselves – for example by their corporate identity, slogans …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a88zm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Psychologie v řízení a vedení hotelu.
Markéta Vaštová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček