Ing. Andrea Kepková

Bakalářská práce

Psychologické aspekty prodeje kosmetiky

Psychological Aspects of the Sale of Cosmetics
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje psychologické aspekty, kterými na spotřebitele působí firmy a jejich konkrétní produkty. U produktů analyzujeme jejich vnější aspekty, jakými je barva obalu, jeho tvar, design či prezentace výrobků v časopisech. Firmy pak zkoumáme podle toho, jakými způsoby se profilují a prezentují - například svou firemní identitou, slogany či spoluprácí se známými osobnostmi. Teoretické …více
Abstract:
This Thesis analyzes psychological aspects by which cosmetic companies and their specific cosmetic products act upon potential consumers. We analyze the products' visual aspects, such as color of the packaging, its shape, design or the way products are presented in magazines. The companies are explored by the way they profile and present themselves – for example by their corporate identity, slogans …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace