Bc. Marta Pasková
Master's thesis
Using Storybooks in Primary EFL Classroom
Using Storybooks in Primary EFL Classroom
Abstract:
Tato diplomová práce navrhuje používání anglických dětských knih v hodinách angličtiny na prvním stupni základní školy k vytváření prostředí vhodného k osvojení tohoto jazyka. Cílem práce je najít možné postupy využití vyprávění příběhů a čtení anglických knih při výuce jazyka a vyhodnotit jejich efektivitu na základě akčního výzkumu. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy a shrnuty …moreAbstract:
This diploma thesis suggests using English storybooks as a possible way of creating an acquisition-rich environment in the primary EFL classroom. The aim of this thesis is to find possible methods of implementing storytelling and reading storybooks into regular English lessons, and evaluate the effectiveness of these methods on the basis of an action research. In the theoretical part, key terms are …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xyxhw/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy
Daniela HALÁNOVÁ -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková -
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek -
Podpora výuky anglického jazyka pomocí čtení knih v knihovnách
Lenka Málková -
Příprava dětí na výuku čtení a psaní v Montessori mateřských školách
Milena Malá -
Vliv Sfumata na podporu automatizace v artikulaci hlásek u začínajících čtenářů v základní škole běžného typu
Kateřina DUDOVÁ