Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch – Petra Kmoníčková
Petra Kmoníčková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Marketing Communication in The Arts Industry with A Focus on The Music Tourism
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikace čtyř středních a mikro hudebních festivalů, které jsou zaměřené na místa konání v památkových či turisticky navštěvovaných místech. Záměrem této práce bude pomocí kvalitativního a kvantitativního průzkumu popsat komunikační strategie nástroje jednotlivých festivalů, jejich porovnání a následně doporučení efektivnějšího využívání komunikačních nástrojů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of four medium and micro music festivals, which are focused on venues in monumental or touristic places. The intention of this thesis will be to use qualitative and quantitative research to describe the communication strategy tools of each festival, compare them and then recommend more effective use of communication tools based on the target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Svoboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kmoníčková, Petra. Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace základní umělecké školy
Alžběta PUPÍKOVÁ -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Aplikace marketingové komunikace v základním uměleckém školství
Michal Šeba -
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Rudolf Baron -
Kulturní turismus na zámcích na řece Orlici a jejich marketingový mix
Alžběta Kudelková -
Marketing kulturního dědictví
Alice BRÁDKOVÁ -
Význam kulturního potenciálu pro marketing města Kutné Hory
Barbora Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva