Zhodnocení konkurenceschopnosti maloobchodní společnosti – Eliška Obrazová
Eliška Obrazová
Diplomová práce
Zhodnocení konkurenceschopnosti maloobchodní společnosti
The Competitiveness Evaluation of a Retail Company
Anotace:
Téma této diplomové práce je zaměřeno na zhodnocení konkurenceschopnosti maloobchodní společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, metody a přístupy týkající se dané problematiky. V praktické části je nejprve představena vybraná maloobchodní společnost a poté jsou na daný subjekt aplikovány jednotlivé metody pro analýzu konkurenceschopnosti. V závěru práce dochází ke zhodnocení stavu …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is focused on the competitiveness evaluation of a retail company. In the theoretical part are defined the basic concepts, methods and approaches related to the given issue. In the practical part is first introduced the selected retail company and then are applied the individual methods of competitiveness analysis to it. At the end of the work there is an evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140107
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Blanka Poczatková
- Oponent: Kateřina Sittová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová