Bc. Anna Andronkova

Diplomová práce

Vedení marketingového týmu

The management of the marketing team
Anotace:
Cílem práce je navrhnout opatření a doporučení v rámci optimalizace řízení marketingového týmu ve vybrané společnosti, působící na území Ruska. Práce je rozdělaná do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky z oblasti personálního řízení, vedení týmu a motivace zaměstnanců. V praktické části je provedená analýza konkrétně zvolené společnosti, která …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose measures and recommendations within the optimization of marketing team management in a selected company operating in Russia. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with theoretical knowledge of personnel and team management and motivation of employees. In the practical part there is an analysis of a selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace