Výuka intonace na 2. stupni základní školy – Bc. Adéla TRKOVSKÁ
Bc. Adéla TRKOVSKÁ
Master's thesis
Výuka intonace na 2. stupni základní školy
Teaching intonation at the second grade of elementary school
Abstract:
Téma diplomové práce se týká intonace na druhém stupni základních škol. První část práce je teoretického charakteru a zaměřuje se na vývoj intonační metodiky a její hlavní představitele. Neopomíjí ani pojetí intonace v Rámcovém vzdělávacím programu a jednotlivá intonační cvičení. Druhá část je již praktická a je zacílena na výzkum s názvem Použití intonace v hodinách hudební výchovy na základních školách …moreAbstract:
The thesis theme concerns intonation at the second grade of primary schools. The first part of the thesis is theoretical and focuses on the development of the intonation methodology. There is also part about the concept of intonation in the Framework educational programme and individual intonation exercises. The second part is already practical and focused on research called The use of intonation in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Romana Feiferlíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRKOVSKÁ, Adéla. Výuka intonace na 2. stupni základní školy. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / HV-Dě
Theses on a related topic
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová