Specifika amerického maloobchodního trhu s hudbou – Tadeáš Beránek
Tadeáš Beránek
Diplomová práce
Specifika amerického maloobchodního trhu s hudbou
American recording industry and its specifics
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice maloobchodního trhu Spojených států amerických. Především se zaměřuje na trh nahrané hudby a jeho specifika. Práce je koncipovaná jako tři hlavní části, jež jsou propojeny hlavním tématem a vzájemně se doplňují. První část slouží jako teoretický úvod do problematiky hudebního trhu USA. Je zde zmíněna základní terminologie, analýza podnikatelského prostředí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with complex issue of American recording industry and its specifics in retail industry. The thesis is composed of three main parts which are being linked with its theme, and they complement one another. The first part is a theoretical framework of American recording industry. The chapters pursue basic terminology of music market, analysis of business environment in the USA …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41085
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Marketing in the Music Industry
Jan KAŠPÍR -
Technological Impact on the Economics of The Recording Music Industry
Petr Marák -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Market Development Strategy of Music Streaming Media Companies in China
Ge Yan -
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý