Dominika Netíková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace společnosti Avon

Marketing communication of the company Avon
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Avon Cosmetics. V teoretické části je představen marketingový mix, komerční komunikace, dále význam značky ve spojitosti s komunikací a nakonec teorie marketingového výzkumu s důrazem na dotazování. Následuje praktická část, kde je představena společnost Avon, způsob distribuce, současně jsou představeni největší konkurenti společnosti …more
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on marketing communication of the company Avon Cosmetics. Theoretical part explains the term marketing mix, commercial communication as well as the importance of brand in communication and finally a theory of a marketing research focused on interviewing. In a practical part the company Avon, distribution method and their biggest competitors are introduced. The main aim …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: Petr Cimler
  • Reader: Vladimíra Khelerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69069