Letecká doprava a marketing na sociálních médiích – Eva Cmuntová
Eva Cmuntová
Diplomová práce
Letecká doprava a marketing na sociálních médiích
Airline industry and marketing on social medias
Anotace:
Práce se zabývá leteckou dopravou a její provázaností s marketingem na sociálních médiích. V rámci teoretické části nejdříve přibližuje specifika průmyslu, která ho předurčují pro využívání marketingu v jakékoli podobě. Následně jsou uvedeny definice a kategorizace sociálních médií včetně detailnějšího popisu čtyř, která budou součástí dalšího zkoumání. Nechybí ani obecné charakteristiky uživatelů …víceAbstract:
The thesis introduces the airline industry and its interconnection with marketing on social medias. At the beginning, in the theoretical part, particularities of the industry explaining the necessity of any kind of marketing are stated. Definitions and categorization of social medias follow together with a detailed description of four of them which will be part of the later analysis. Characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41192
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Jan Herget
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41192
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Explaining abnormal profitability in the airline industry: the case study of Ryanair
Bohdan Chykhun -
Corporate Social Responsibility as an intangible asset in the Airline Industry in Central and Eastern Europe
Roman ASATRYAN -
How do mergers impact firm profitability and share prices? Evidence from the airline industry
Aneta Přibylová -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Drivers of outperformance in the airline industry: a roadmap for legacy carriers
Yves Patoux -
Jet fuel hedging strategies in the airline industry
Michal Mitrega -
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Raian Burgos Razal