Marketingová strategie pro Casino Ambassador – Jakub Bernold
Jakub Bernold
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro Casino Ambassador
Marketingová strategie pro Casino Ambassar
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie Casina Ambassador a návrh na vylepšení do budoucna. V první, teoretické části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie. Jsou zde shrnuty různá pojetí formování marketingových strategií a aplikování nástrojů nezbytných k jejich úspěšnému realizování. Ve druhé, praktické, části je charakterizován výše …viacAbstract:
The subjekt of the bachelor thesis is to descriibe and analise current marketing strategy of Casino Ambassador and to propose some recommendations. In the first part, there is prepared a theoretical base for creating marketing strategy. In the second practical part, there is described the company which is mentioned above, as well as, there is analyzed present structure of its marketing strategy and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář