Práce z domova a možnosti jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky – Bc. Renata Dusbabová
Bc. Renata Dusbabová
Bakalářská práce
Práce z domova a možnosti jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky
Work from home and the possibility of its use in the environment of communication agencies of the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce je věnována práci z domova a možnostem jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky. Hlavním cílem práce je zjistit a zhodnotit, zda se práce z domova v komunikačních agenturách využívá a zda je to pro agentury výhodné. Zhodnotit, které pozice či oddělení mohou v komunikačních agenturách nejlépe a nejefektivněji práci z domova využít. Teoretická část se zaměřuje …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to work from home and the possibilities of its use in the environment of communication agencies of the Czech Republic. The primary goal of this work is to discover and evaluate whether work from home is used in communication agencies and whether it is beneficial to the organization. Determine which positions or departments in communication agencies can benefit most from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vshe.cz/th/uq857/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUSBABOVÁ, Renata. \textit{Práce z domova a možnosti jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/94nyt6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková