Samuel Dufala
Bakalářská práce
Strategie rozvoje firmy
Strategy of a Firm's Development
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Strategy of a Firm´s Development" is the analysis of an environment and the creation of a particular company´s strategy. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines the basic concepts and creates a basis for the following part. The subsequent, pratical part is based on acquired knowledge and applies it to the company. Based on the analyzes …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Strategie rozvoje firmy“ je analýza prostredia a vytvorenie stratégie konkrétnej spoločnosti. Práca sa delí na dve časti. Teoretická časť definuje základné pojmy a vytvára základ pre vypracovanie nadväzujúcej časti. Nadväzujúca, praktická časť vychádza z nadobudnutých poznatkov a aplikuje ich na podnik. Na základe prevedených analýz vnútorného a vonkajšieho prostredia je …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jf5ji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Development strategy for Armenian Youth Association of the Czech Republic
Mariam Aloyanova -
Produktové portfólio komerčnej banky
Tajana Tomková -
Analýza segmentů pro aplikaci přípravků na hojení ran, implementace zjištěných výsledků do návrhu optimálního produktového portfolia firmy s ohledem na konkurenční prostředí.
Lenka Krausová -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Připravenost podniků na změny ve vnějším prostředí
Kristína Jašková -
Strategie rozvoje firmy
Samuel Hupka -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich