Spotřební chování studentů při výběru kulturních akcí – Lucie Minková
Lucie Minková
Bakalářská práce
Spotřební chování studentů při výběru kulturních akcí
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním studentů při výběru kulturních akcí. V teoretické části je popisováno chování spotřebitele a faktory, které jeho spotřebitelské chování ovlivňují. Dále se práce věnuje segmentaci trhu, marketingové komunikaci a marketingovému průzkumu. Praktická část je zaměřená na marketingový průzkum, který zkoumá zvyklosti respondentů v oblasti kulturních akcí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behaviour of students when choosing cultural events. In the theoretical part the consumer behaviour is described as well as factors influencing it. Next, the thesis describes the terms of market segmentation, marketing communication and marketing research. The practical part is focused on marketing research examining the respondents´ habits in the area of cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/94y5hj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
Alena Caisová -
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol
Sandra Maitahová -
Marketingový průzkum: Využívání moderních IT technologií na středních školách
Michaela Badalcová -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Václav Petr
Název
Vložil
Vloženo
Práva