Silné a slabé stránky činnosti podnikatelského subjektu – Bc. Denisa Holoubková
Bc. Denisa Holoubková
Diplomová práce
Silné a slabé stránky činnosti podnikatelského subjektu
Strengths and weaknesses of operations business entity
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení silných a slabých stránek společnosti Apollo store, a.s., která realizuje svou činnost v rámci prodeje široké škály výrobků na internetu. Práce e rozdělena do dvou částí, z nichž první je část teoretická a druhá část praktická. V teoretické části jsou osvětleny základní teoretické pojmy. Praktická část je pak zaměřena na vyhodnocení prostředí, v němž společnost …víceAbstract:
This thesis is focused on the assessment of the strengths and weaknesses of the company Apollo store, and which carries out its activity in the sale of a broad range of products on the Internet. Work e divided into two parts, of which the first is theoretical and the second part is practical. The theoretical part illuminated the basic theoretical concepts. The practical part is focused on the evaluation …víceKlíčová slova
e-shop makroprostředí mikroprostředí silné stránky slabé stránky strategie SWOT PESTEL
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kxo4c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká