Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. – Tereza Mladenova
Tereza Mladenova
Bakalářská práce
Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
The effectiveness and use of UNIMARCO a.s. marketing communication tools
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vysvětlení účinnosti marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s., která se zabývá prodejem a servisem zemědělské, vinařské, pivovarské techniky na českém a slovenském trhu. Práce se bude zaměřovat na nástroje komunikačního mixu, které společnost využívá ke své propagaci a pomocí analýz, dotazníkového šetření, zjistit nejvhodnější marketingovou komunikaci pro UNIMARCO …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is an explanation of the effectiveness of marketing communication of UNIMARCO a.s., which deals with the sale and service of agricultural, wine, brewing technology on the Czech and Slovak market. The work will focus on the tools of the communication mix, which the company uses for its promotion and through analysis, questionnaire survey, find the most suitable marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová