Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s. – Tereza Mladenova
Tereza Mladenova
Bachelor's thesis
Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
The effectiveness and use of UNIMARCO a.s. marketing communication tools
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vysvětlení účinnosti marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s., která se zabývá prodejem a servisem zemědělské, vinařské, pivovarské techniky na českém a slovenském trhu. Práce se bude zaměřovat na nástroje komunikačního mixu, které společnost využívá ke své propagaci a pomocí analýz, dotazníkového šetření, zjistit nejvhodnější marketingovou komunikaci pro UNIMARCO …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is an explanation of the effectiveness of marketing communication of UNIMARCO a.s., which deals with the sale and service of agricultural, wine, brewing technology on the Czech and Slovak market. The work will focus on the tools of the communication mix, which the company uses for its promotion and through analysis, questionnaire survey, find the most suitable marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLADENOVA, Tereza. \textit{Účinnost a~využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9591aj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará