Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience – Radim Zacios
Radim Zacios
Bachelor's thesis
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Digital Marketing as a Tool to improve Brand Experience
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na nástroje digitálního marketingu a jejich vlivu na Brand experience. Analyzuje nejčastější nástroje digitálního marketingu, identifikuje jejich charakteristiku a způsoby využití. Tato práce si klade za cíl tyto nástroje popsat a nabídnout pohled veřejnosti na tyto aktivity. Zároveň tato práce poskytuje ucelený pohled na zákaznickou zkušenost a faktory, které ji ovlivňují. Veškeré …moreAbstract:
This paper focuses on tools of digital marketing and their impact on Brand Experience. It analyzes individual tools of digital marketing, identifies their characteristics and ways of use. All information was drawn from professional sources. This work also uses a questionnaire to find out how the public perceives digital tools and their impact on the brand experience. All information was drawn from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Petra Chytilová
- Reader: Petr Laštovka, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZACIOS, Radim. \textit{Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/959x8a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital marketing and communication
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights