Bc. Jaroslav Dvořák

Master's thesis

CSR jako nová forma marketingové komunikace

CSR as a new form of marketing communication
Abstract:
Cílem mé Diplomové práce je Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace, zejména pak reportování o CSR. V teoretické části jsem definoval Společenskou odpovědnost, stručně popsal její historický vývoj, zaměřil se na termín firemní filantropie a na CSR jako novou formu marketingové komunikace – reportování o CSR. Praktická část obsahuje analýzu CSR reportů vybraných společností …more
Abstract:
My diploma thesis is focused on Corporate social responsibility as a new form of marketing communication, especially on CSR´s reporting. In the theoretical part I defined Corporate social responsibility, briefly describe historical development of CSR, focused on the term Corporate philantrophy and viewed at CSR as a new form of marketing communication – CSR´s reporting. The practical part contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lenka Sedláčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní