CSR jako nová forma marketingové komunikace – Bc. Jaroslav Dvořák
Bc. Jaroslav Dvořák
Diplomová práce
CSR jako nová forma marketingové komunikace
CSR as a new form of marketing communication
Anotace:
Cílem mé Diplomové práce je Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace, zejména pak reportování o CSR. V teoretické části jsem definoval Společenskou odpovědnost, stručně popsal její historický vývoj, zaměřil se na termín firemní filantropie a na CSR jako novou formu marketingové komunikace – reportování o CSR. Praktická část obsahuje analýzu CSR reportů vybraných společností …víceAbstract:
My diploma thesis is focused on Corporate social responsibility as a new form of marketing communication, especially on CSR´s reporting. In the theoretical part I defined Corporate social responsibility, briefly describe historical development of CSR, focused on the term Corporate philantrophy and viewed at CSR as a new form of marketing communication – CSR´s reporting. The practical part contains …víceKlíčová slova
Etický kodex Firemní filantropie Neziskové organizace Společenská odpovědnost firem Stakeholdeři Transparentnost Trvale udržitelný rozvoj. Ethical code Corporate philantrophy Nonprofit organization Corporate social responsibility Stakholders Transparency Long-term sustainable development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rzlcn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
Trvale udržitelný rozvoj v učebnicích ekonomiky pro střední školy
Alena Svobodová -
Energetika a její vliv na trvale udržitelný rozvoj s důrazem na environmentální pilíř
Stanislav Šebek -
Trvale udržitelný rozvoj měst/míst versus overturismus
Sára Bouzková -
Trvale udržitelný rozvoj městské mobility
Lukáš Kulhánek -
Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu - míra turistické iritace v Třebíči
Dominika Rotterová -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti IKEA
Filip Halman -
Trvale udržitelný rozvoj venkovského regionu na příkladu SO ORP Frenštát pod Radhoštěm
Lucie Holubová