Papír nebo klávesnice? Rukopis jako nástroj zachycení individuální paměti – Bc. Markéta Kotasová
Bc. Markéta Kotasová
Diplomová práce
Papír nebo klávesnice? Rukopis jako nástroj zachycení individuální paměti
Paper or keyboard? Handwriting as a tool for capturing individual memory
Anotace:
Magisterská diplomová práce s názvem „Papír nebo klávesnice? Rukopis jako nástroj zachycení individuální paměti“ se zabývá zachycením současné situace rukopisu, jakožto neoddělitelného prvku každého jedince. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část se zaměřuje na terminologii a základní teoretické ukotvení. Jsou zde vysvětleny a upřesněny pojmy jako jsou například rukopis, digitální a elektronická …víceAbstract:
This Master'sThesis entitled "Paper or keyboard? Handwriting as a tool for capturing individual memory" is concerned with capturing the current situation of handwriting as an inseparable element of every individual. The thesis is divided into two main parts. The first part focuses on terminology and basic theoretical anchoring. Terms such as handwriting, digital, and electronic media, graphology, calligraphy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o32vg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Písmo a problematika Comenia Script spojená s vázaným písmem
Anna DVOŘÁKOVÁ