Bc. Petr Salát

Bachelor's thesis

Základní pojmy marketingu, jeho úkoly a druhy marketingu

Basic Concepts of Marketing, his Objektives and Types of Marketing
Abstract:
Marketing je úžasná věc a má zvědavost poznat tuto filozofii podnikání zařídila výběr právě tohoto tématu. Je zajímavé vědět kam, až marketing podniku sahá, je dobré vědět co znamená a co má za úkol. Proč? Protože marketing je součástí každého z nás, každý se ho denně účastní aniž by o tom nějak přemýšlel. Chtěl jsem zjistit, jak takový marketing pracuje, jak působí a jak se projevuje. Bakalářskou …more
Abstract:
Marketing is wonderful thing and my curiosity to explore philosophy of undertaking took control over my choice of this topic. It is interesting to know how complex marketing of company can be and it is good to know what it means and what are its objectives. Why? Because marketing is part of each of us, everybody is participating on it on daily basis, with even not thinking about it. I wanted to find …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Hana Železná
  • Reader: Ing. Karel Mráček, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS