Základní pojmy marketingu, jeho úkoly a druhy marketingu – Bc. Petr Salát
Bc. Petr Salát
Bachelor's thesis
Základní pojmy marketingu, jeho úkoly a druhy marketingu
Basic Concepts of Marketing, his Objektives and Types of Marketing
Abstract:
Marketing je úžasná věc a má zvědavost poznat tuto filozofii podnikání zařídila výběr právě tohoto tématu. Je zajímavé vědět kam, až marketing podniku sahá, je dobré vědět co znamená a co má za úkol. Proč? Protože marketing je součástí každého z nás, každý se ho denně účastní aniž by o tom nějak přemýšlel. Chtěl jsem zjistit, jak takový marketing pracuje, jak působí a jak se projevuje. Bakalářskou …moreAbstract:
Marketing is wonderful thing and my curiosity to explore philosophy of undertaking took control over my choice of this topic. It is interesting to know how complex marketing of company can be and it is good to know what it means and what are its objectives. Why? Because marketing is part of each of us, everybody is participating on it on daily basis, with even not thinking about it. I wanted to find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/sbct1/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Hana Železná
- Reader: Ing. Karel Mráček, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALÁT, Petr. \textit{Základní pojmy marketingu, jeho úkoly a druhy marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/95rspd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Komparace marketingu a managementu fotbalových klubů FC ELSEREMO Brumov a FC TVD Slavičín
Tomáš Kolouch -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu
Zuzana Humlová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková