Eliška Bartošová

Master's thesis

Strategický marketingový plán pro mobilního virtuálního operátora

Abstract:
Cílem této diplomové práce je zpracování marketingového plánu pro konkrétního mobilního virtuálního operátora. V první části práce jsou zachycena teoretická východiska čerpaná z různých literárních a jiných zdrojů, která jsou potřebná pro sestavení marketingového plánu. Praktická část se zabývá společností XY, a.s., která působí na trhu s telekomunikacemi v České republice jako virtuální operátor. …more
Abstract:
The goal of this Master´s thesis is to create a marketing plan for the specific Mobile Virtual Network Operator (MVNO). The first part contains theoretical foundations from literature and other sources which are needed to create a marketing plan. The practical part deals with XY, Ltd., which operates on the Czech telecommunication market as a MVNO. The marketing plan contains a situational analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku