Strategický marketingový plán pro mobilního virtuálního operátora – Eliška Bartošová
Eliška Bartošová
Master's thesis
Strategický marketingový plán pro mobilního virtuálního operátora
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zpracování marketingového plánu pro konkrétního mobilního virtuálního operátora. V první části práce jsou zachycena teoretická východiska čerpaná z různých literárních a jiných zdrojů, která jsou potřebná pro sestavení marketingového plánu. Praktická část se zabývá společností XY, a.s., která působí na trhu s telekomunikacemi v České republice jako virtuální operátor. …moreAbstract:
The goal of this Master´s thesis is to create a marketing plan for the specific Mobile Virtual Network Operator (MVNO). The first part contains theoretical foundations from literature and other sources which are needed to create a marketing plan. The practical part deals with XY, Ltd., which operates on the Czech telecommunication market as a MVNO. The marketing plan contains a situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/95skai/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠOVÁ, Eliška. \textit{Strategický marketingový plán pro mobilního virtuálního operátora}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/95skai/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Mobile virtual network operator as a new type of a telecommunication services provider
Marek Štěpán -
Le lancement de La Poste Mobile
Radka VÍTEČKOVÁ -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková