Bc. Klára Uhrínová

Master's thesis

Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích

Locally vs. globally - communication of multinational companies on local markets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikací nadnárodních firem na lokálních trzích. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingové komunikace a popis jejích jednotlivých nástrojů. Dále pak obsahuje charakteristiku mezinárodního marketingu, popis mezinárodního marketingového prostředí a popis procesu volby mezinárodní marketingové strategie. …more
Abstract:
Diploma thesis studies the communication of multinational companies on local markets. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of marketing communication definition and description of its tools. It is followed by the definition of international marketing, the description of international marketing environment and the description of decision making process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní