Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích – Bc. Klára Uhrínová
Bc. Klára Uhrínová
Master's thesis
Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích
Locally vs. globally - communication of multinational companies on local markets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikací nadnárodních firem na lokálních trzích. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingové komunikace a popis jejích jednotlivých nástrojů. Dále pak obsahuje charakteristiku mezinárodního marketingu, popis mezinárodního marketingového prostředí a popis procesu volby mezinárodní marketingové strategie. …moreAbstract:
Diploma thesis studies the communication of multinational companies on local markets. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of marketing communication definition and description of its tools. It is followed by the definition of international marketing, the description of international marketing environment and the description of decision making process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wvtwg/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr