Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích – Bc. Klára Uhrínová
Bc. Klára Uhrínová
Master's thesis
Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích
Locally vs. globally - communication of multinational companies on local markets
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá komunikací nadnárodních firem na lokálních trzích. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingové komunikace a popis jejích jednotlivých nástrojů. Dále pak obsahuje charakteristiku mezinárodního marketingu, popis mezinárodního marketingového prostředí a popis procesu volby mezinárodní marketingové strategie. …viacAbstract:
Diploma thesis studies the communication of multinational companies on local markets. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of marketing communication definition and description of its tools. It is followed by the definition of international marketing, the description of international marketing environment and the description of decision making process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wvtwg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr