Adéla Dutková

Bachelor's thesis

Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.

The Analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracovat literární rešerši zaměřenou na řízení vztahů se zákazníky. V praktické části bylo cílem analyzovat současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s r. o. V této části byly aplikovány metody kvantitativního …more
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on the analysis of Customer Relationship Management in Company AVON Cosmetics, spol. s r. o. The aim of the theoretical part of the thesis was to develop a literary research focused on customer relationship management. In the practical part, the aim was to analyses the current state of customer relationship management in AVON Cosmetics, spol. s r. o. In this part, quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dutková, Adéla. Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe