Analýza aktuálního stavu automobilového trhu v ČR a jeho budoucí vývoj – Viktor Dvořák
Viktor Dvořák
Bakalářská práce
Analýza aktuálního stavu automobilového trhu v ČR a jeho budoucí vývoj
The analysis of the current state of the Czech market and the prediction of its future development
Anotace:
Tato práce se zabývá analyzováním tržního prostředí v rámci průmyslu osobních automobilů. Analýza je zaměřena na Českou republiku, hodnotí aktuální i předchozí ekonomickou situaci a je rozdělena na tři kapitoly. Teoretická část pojednává o tržní analýze v obecných souvislostech. Pratická část analyzuje český automobilový trh z hlediska prodejů vozidel a cen. Součástí je i posouzení trhu ze strany firmy …víceAbstract:
This work deals with the analysis of the market environment within the car industry. The analysis is focused on the Czech Republic, evaluates the current and previous economic situation, and is divided into three chapters. The theoretical part deals with market analysis in a general context. The practical part analyzes the Czech car market in terms of vehicle sales and prices. It also includes an assessment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
- Oponent: Dušan Kalášek, PhDr. Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Public-Private Partnership a vlastnictví společnosti a konkurenční prostředí v oblasti služeb vodního hospodářství
Dagmar Šudíková -
Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí
Alena Davidová -
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Tereza Augustová -
Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku
Ivan Kobzev -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí podniku Dražební společnost MORAVA s.r.o.
Adéla LUKEŠOVÁ -
Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku
Kopečná Kopečná