Komerční sekta nebo jen dobrý business? – Bc. Tereza Smítalová
Bc. Tereza Smítalová
Diplomová práce
Komerční sekta nebo jen dobrý business?
Etnografie multi-level marketingové firmy
Commercial sects or just a good business?
Anotace:
Diplomová práce popisuje fungování konkrétní multi-level marketingové společnosti. Cílem je zjistit, zda se tato firma svými znaky shoduje s charakteristickými rysy sekt a spadá tak do skupiny komerčních sekt/kultů. Pozornost je věnována především strategii získávání nových členů a metodám, skrze něž uplatňuje firma své postavení a dosahuje zisků.Abstract:
The master thesis describes activity of a specific multi-level marketing company. The main goal is to find out if the multi-level marketing organizations can be called a commercial sect/cult and if there are any similarities with religious cults. It is focused on the strategy of recruiting new members and to the methods through which the company confirm its position and achieve profits.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Oldřich Kašpar, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smítalová, Tereza. Komerční sekta nebo jen dobrý business?. Pardubice, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Sekty a jejich vliv na jedince a společnost
Kateřina Šaldová -
Moc/ne-moc
Daniela Boková -
Otázka původu veřejné moci jako služby obecnému blahu. S přihlédnutím k dílu Jakuba S. Trojana "Moc víry a víra v moc"
David KLÍMA -
Moc a rezistence v období normalizace: případ jógové praxe v Československu
Nicole Creweová -
Moc výkonná a její postavení v ústavním systému
Petr Moravec -
Moc krásy a tvorba erotického kapitálu pomocí kosmetického průmyslu
Daria Bazhenova -
Přesvědčivé soudní podání: Jakou moc má dobře napsaný text?
Štěpán Janků -
Moc krásy, erotický kapitál a společenský význam make-upu.
Kateřina Černá