Bc. Tereza Smítalová
Master's thesis
Komerční sekta nebo jen dobrý business?
Etnografie multi-level marketingové firmy
Commercial sects or just a good business?
Abstract:
Diplomová práce popisuje fungování konkrétní multi-level marketingové společnosti. Cílem je zjistit, zda se tato firma svými znaky shoduje s charakteristickými rysy sekt a spadá tak do skupiny komerčních sekt/kultů. Pozornost je věnována především strategii získávání nových členů a metodám, skrze něž uplatňuje firma své postavení a dosahuje zisků.Abstract:
The master thesis describes activity of a specific multi-level marketing company. The main goal is to find out if the multi-level marketing organizations can be called a commercial sect/cult and if there are any similarities with religious cults. It is focused on the strategy of recruiting new members and to the methods through which the company confirm its position and achieve profits.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Oldřich Kašpar, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Smítalová, Tereza. Komerční sekta nebo jen dobrý business?. Pardubice, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
Sekty a jejich vliv na jedince a společnost
Kateřina Šaldová -
Moc/ne-moc
Daniela Boková -
Otázka původu veřejné moci jako služby obecnému blahu. S přihlédnutím k dílu Jakuba S. Trojana "Moc víry a víra v moc"
David KLÍMA -
Moc a rezistence v období normalizace: případ jógové praxe v Československu
Nicole Creweová -
Oficiální moc a koncept „uncivil“ ve městě Krnově v 70. a 80. letech 20. století
Apolena Pavlíčková -
Moc krásy a tvorba erotického kapitálu pomocí kosmetického průmyslu
Daria Bazhenova -
Moc výkonná a její postavení v ústavním systému
Petr Moravec -
Moc a sila v medzinárodných vzťahoch.
Zuzana Brlošová